1 Mart 2012 PerÅŸembe

ZATEN UMUDUM YOKTU



           Bu maçtan bir hafta önce Kazan maçından sonra yazdığım yazıyı ÅŸimdi paylaÅŸabiliyorum ancak. O yazıda da dediÄŸim gibi Fenerbahçe’nin turu atlayacağını düşünmüyordum. Ancak ben Pana’nın da Kazan’ı yeneceÄŸini zannetmiyordum. Onlar kazandı biz kaybettik. 

          Maça çok kötü baÅŸlamadı Fenerbahçe deplasmanda olmasına raÄŸmen fena oynamıyordu özellikle hücumda hareketli savunmada ise risk ettiÄŸi ÅŸutlarda ki düşük yüzde sayesinde maç için ümitliydi. Ancak dedim ya risk edilen ÅŸutlarda ki düşük yüzde maç boyu devam etmeyecekti ve etmedi. Maç içinde anlatımlarını çok beÄŸendiÄŸim Murat Kosova rakip takımdan Hairston için ÅŸutu risk edilebilir demiÅŸti, demez olaydı. Adam kariyer maçını oynadı ve 27 sayı attı. Bunda onu savunamayan Emir’in ve de Engin’in katkısı göz ardı edilemez. Maç bir ara geçen haftanın yıldızı Mirsad’ın oyuna girmesi ile savunma anlamında iÅŸtediÄŸimiz kıvama geldi ancak Mirsad 1 dk oyunda kalıp 2 ribaund alınca birilerinin gözüne battı demek ki genç Gentile savunma ribaundunu alan Mirsad’a aparkat ile karşılık verdi. Hakem faulü verdi vermesine ama ne Mirsad bir daha oyuna girdi ne de mücadele edecek adam kaldı içerde. Gentile ayısı bir yumrukla bitirdi Fenerbahçe’nin Avrupa serüvenini. Buna 35’lik mirsad’a kalışımıza mı yanalım yoksa 34’lük Ömer Onan’ın olmayışı ile savunma yapacak bir adam kalmamasına mı?


            Bu maç aslında gelecek sene için iyi resim koydu ortaya Ä°lk yarı OÄŸuz’u hiç oynatmayan Vidmar’ın faul problemine girmesini bizim gibi izleyen, Ukic berbat bir maç geçirirken hücumda lisede yapılmayan hatalı yürümeleri yaparken yanında oturan Hakan Demirel’e bir kez bile bakmayan koçun seneye bu takımda olması gerekmiyor bence yardımcı koç ErtuÄŸrul ErdoÄŸan da yapar bence bu iÅŸi. Sokak basketbolcuları J.Gist ve Jerreels da olmasa olur artık Türk oyuncu izlemek istiyorum artık Türk bir takımım var demek istiyorum. Varsın kariyersiz olsun varsın tecrübesiz olsun bu yabancılar ne yapıyor ki biraz da hatayı Türkler yapsın… biliyorum milliyetçi bir son oldu ama burası Türkiye formanın hakkını vermek gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder