17 Mart 2012 Cumartesi

MAÇTAN HEMEN SONRA



         İnanılmaz iki golle öne geçiyorsun ama maçı koparamıyorsun. Aykut Hoca hiç iyibir görüntü değil bu. Maçın bu sonucunun bence en önemli sorumlusu Aykut Hoca. Mehmet Topuz'da artık bir işe yarasa nasıl olur acaba sıcağı sıcağına bunları yazasım geldi.
         Maç boyu yağan yabancı maddelerde hiç iyi değil yakışmadı. Terim'i hiç sevmem ama kafasını yarmaya da gerek yoktu.
         Hakem Bülentttt :) Yıldırım için birşey yazmak da istiyorum. Hayatım da bu kadar korkak bir hakem görmedim. Ne adam gibi karar verebiliyor ne de adam gibi duruş sergiliyor. Geçen sene ki yine FB-GS maçında göstermişti adamlık konusunda eksikliğini korkak bir adam. Her iki taraf içinde geçerli.

2 yorum:

  1. Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum. Maçın hakemi Bülent YILDIRIM olacak Bülen YILDIRIM değil. Ayrıca Emre BELÖZOĞLU ilk yarıda atmış olduğu tekme yüzünden oyundan ihraç edilmeliydi. Maçın hakkı kesinlikle 2 olmalıydı.
    Ahmet BİNBAŞI

    YanıtlaSil
  2. Bülenttt Yıldırım'ı düzelttiğin için sağol son cümleye bakarsan ben Fener'i ezdi demedim. her iki takım içinde geçerli dedim. ama illa ki pozisyon değerlendirmek istiyorsan maçın henüz 3. dakikasında Melo'nun Topuz'a attığı tokatı görmesine rağmen kırmızı kart vermeyen hakeme ben korkak derim bu kadar basit.

    YanıtlaSil