12 Ağustos 2015 Çarşamba

TAHMİN LİGİ 2015 - 2016

İLK HAFTANIN PROGRAMI KATILMAK İSTEYENLER YORUM YAZ KISMINA MAİL ADRESLERİNİ YAZSINLAR. PROGRAMI EXCEL OLARAK YOLLARIM. CUMA GÜNÜ 18:00 KADAR SÜRE VAR. SONRASINDA GELENLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
DAHA ÖNCE OYNAMAYAN YOK AMA YİNE DE KURALLARI GÖZDEN GEÇİRELİM.
TAHMİNLER 1-0-2 OLARAK OYNANACAKTIR.
HER DOĞRU TAHMİN 1 PUANDIR. EĞER O TAHMİNİ SADECE BİR KİŞİ BİLMİŞSE O TAHMİNİN DEĞERİ 3 PUANDIR.( GEÇTİĞİMİZ SENELERDE 2 PUANDI ANCAK KATILAN OYUNCU SAYISININ FAZLALIĞI VE SÜRPRİZ TUTTURMANIN ZORLUĞUYLA BU SENE 3 PUANA ÇIKARDIK)
İKİ HAFTA ÜST ÜSTE VEYA TOPLAMDA ÜÇ HAFTA TAHMİN VERMEYENİN İSMİ SİLİNİR.
SEZON SONUNDA KAZANAN KİŞİYE FORMA HEDİYEMİZ OLACAKTIR. AMA ÖYLE ORJİNAL BİR ŞEY BEKLEMEYİN MAKSAT EĞLENMEK...
HERKESE BAŞARILAR DİLERİM.

9 yorum:

  1. haknur.hurma@hotmail.com

    iyi de ben oynarsam kazanan belli. siz sıkılmayın sonra :)

    YanıtlaSil
  2. SAYIN ADMİN BU 3 PUANLIK SİSTEMDE SİZİN AVANTAJINIZ OLDUĞU SÖYLENEBİLİR, GEÇEN YILLARDA SÖYLENDİĞİNİ HATIRLIYORUM BUNUNLA İLGİLİ BİR FORMÜL YAZISI YAZMANIZI UYGUN OLABİLİR...

    YanıtlaSil
  3. ahmet binbaşı ekipten atılsın aramıza bozguncuları almayalım sayın admin. ortalık karıştıran fitne fesatlar olmasın lütfen. sayın admin saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Sayın A.Binbaşı yaptığınız iğnelemeyi dikkate almakla beraber herhangi bir değişiklik formülü düşünmediğimi de bilmenizi istiyorum. eğer bu oyuna katılmak istiyorsanız düzenli olarak tahminlerinizi yollarsınız yok şüphelerim var diyorsan katılmazsın olur biter. Yani katılırsan memnun olurum, katılmazsan çok da tın.... ortalığı bulandırıp, yorum kısmınız lütfen kirletmeyin. :)

    YanıtlaSil
  5. Sayın H.Hurma görüşlerinizi büyük bir memnuniyetle okudum. görüşlerinize katılmakla beraber adı geçen şahsı atmak yerine en güzel cevabın puan durumunun sonuna göndermek olacaktır. diye düşünüyorum... :)

    YanıtlaSil
  6. ÖNCELİKLE HAKNUR HURMA ARKADAŞIMA ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM İLK YORUMUNA NE KADAR GÜLDÜYSEM İKİNCİ YORUMUNADA BİR OKADAR GÜLÜYORUM.. FİTNEYİ SEN BAŞKA ORTAMLARDA ARA

    YanıtlaSil
  7. Sayın admin rahat davrana bilirsiniz ama bu siteye büyük yön verdiğim en çok okunan listesindeki hedef ELDEN TAKTİK VERMEK başlığındaki mesajımda saklıdır...

    YanıtlaSil