2 Şubat 2012 Perşembe

ANADOLU EFES TEPETAKLAK…


                     
                                          OLYMPIAKOS: 83 ANADOLU EFES: 65



                 Bu sezon en iddialı kadrolarını kurduklarını söylemek çok da yanlış olmaz sanırım Türkiye’den T. KINSEY  ve yurt dışından sayısız yabancı ve yerli transfer ( savanoviç, vujacic, barac, batista, doğuş balbay, geçici de olsa ersan ilyasova ) bu saydığım isimler oldukça pahalı kariyerli vede kısmen kendini ispat etmiş oyuncular ama bu isimler yeterli değil ve de bu yapıya uygun isimler değiller. 1 numarada Kerem ve sene başından beri verim alınamayan iliyevski 2 numarada Sinan vujacic ve sonradan bunlara eklenen lafeyette 3 numarada yıllardır patlama beklenen bu sene biraz olsun kıpırdanan cenk akyol ve t.kinsey 4 numarada savanovic  5 numarada barac, ermal ve de batista ile oldukça geniş rotasyon ancak yine de 4 numarada tek alternatifleri olması kabul edilebilir değil.

                  Bu kadar geniş bir kadroya rağmen hala elle tutulur bir performans sergilememelerini ben Aydın ÖRS’e tipinde bir otoriteye sahip olmamasına bağlıyorum, Ufuk SARICA genç başarıya aç bir koç ancak tecrübesi yok denecek kadar az bu kadar kariyerli oyunculardan da en yüksek verimi almak için bir otoriteye ihtiyaç var gibi… Yoksa Anadolu efes takımı olympiakos takımından başa baş girilen son çeyrekte 18 sayı fark yiyecek birtakım değil. İki takım arasında ki fark bu kadar çok değil final four a kalabilecek bir takımı göremiyorum ama hiç değilse alabildikleri kadar galibiyet almalarını bekliyorum ve bu akşam F. Bahçe’ ye Panatinaikos önünde başarılar diliyorum. G. Saray ise CSKA deplasmanında 20 sayıdan az fark yiyeceğini sanmıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder