2 Ekim 2012 Salı

ALEX BÖYLE İSTEDİ…



           Sene başından bu yana aynı şeyi söylüyorum. Benim için Alex’in Aykut Kocaman’ın Aziz Yıldırım’ın hiçbir değeri yok hiçbir zaman da olmadı. Ben Fenerbahçe’yi tutuyorum. Benim için tek geçerli akçe Fenerbahçe’nin başarısıdır. Yoksa Alex oynamış oynamamış. Fenerbahçe yollamış yada sözleşme uzatmış hiç umurumda olmaz. Öyle evinin önüne gidip de tezahürat yapanları da anlamıyorum. Heykelini dikenler ise hepten uçmuş durumdalar.  İki şampiyonluk maçında sahadayken her ikisinde de 90 dakika oynarken neredeydi. Denizli ve Trabzonspor maçlarında onu oynatan hocalarına karşı hangi görevlerini yerine getirdi ki. 36 yaşında Gigs hocası 85. Dakikada oyuna sokunca burun kıvırıp Twet atmıyorsa kusura bakma sende atmayacaksın. Ya oturursun yedek kulübesinde yada gidersin. Amacım Alex’i küçük görmek yada değersizleştirip itibarsızlaştırmak değil. Amacım taraftarların Fenerbahçe’nin başarısını Alex’le ilişkilendirmelerinin yanlış olduğunu söylemeye çalışmak. Fenerbahçe ne sadece Alex’ten ibarettir. Ne de Aziz Yıldırım’dan. Alt tarafı bir oyun ve bu oyunu oynayanlar.

          Dün Rıdvan’ın dediği gibi artık yük olduğu gibi kalan oyuncularda ve antrenörlerde. Herkes elinden geleni yapar ve yine de başarılı sonuçlar gelmezse o zaman önce Aykut Kocaman’ın sonra ise Aziz Yıldırım arkasında ki kitle hızla azalır. Ve koltukta hiç değilse dava süresince kalmak isteyen Aziz Yıldırım’da istemeye istemeye de olsa Aykut’a yol verir. Önünde ki 3 maç ise şöyle:

Perşembe B.Möncengladbach
Pazar Beşiktaş
Haftaya Bursa
        Bu üç maç ya kredileri tüketir ya da şaha kaldırır ama yakın olan kredi tükenmesi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder