12 Temmuz 2012 Perşembe

OĞLUM BÜYÜYOR



        
      Epey oldu onunla ilgili bir şeyler yazamayalı. İlk çocuk şımarık olur diyorlar ya haksız sayılmazlar ister istemez şımarıyor. Tek çocuk olmak zor olsa gerek biz 6 kardeş olduğumuzdan en büyük hariç kimse prens muamelesi görmemiştir. Şimdi ki en büyük mesaim Ali’nin büyürken ki her anını izlemek. Bu kadar iç içe iken büyüdüğünü fiziksel olarak anlamak zor oluyor. Ancak daha önce giyip bol gelen bir kıyafeti küçük gelmeye başlayınca büyümüş bu diyorsunuz. Ama annesi kadar vakit geçirmediğimden dolayı ben bakışlarından yada tavırlarından büyüdüğünü azda olsa anlayabiliyorum. Bazen öyle anlamlı bakıyor ki koca adam olmuş bu diyorum. Yattığı beşik küçük gelmeye başlıyor. Dışarı çıkacağımız zaman anlıyor ve gülmeye başlıyor. Ve de daha da değerlisi artık beni tanıyor. İlk kez gördüğü biri çok renkli bir şeyde verse dışarıya çıkarmayı vaat de etse beni bırakıp onun kucağına gitmiyor: ) eskiden komandolar gibi sürünerek emekleyen Ali, şimdi patır patır emekliyor evin içinde. Sırf bunu görmek bile öyle güzel bir duygu ki. Yürümesi de yakındır artık. Hem bizi de arkasından koşturduğu yeter biraz kendisi yürüsün. Onunla oyun oynamakta onu uyurken izlemekte çok zevkli. Hele kedi peşinde koşmak yada köpek sevmek, severken onun suratında ki o ifadeyi görmek anlatması mümkün olmayan duygular çıkarıyor ortaya.



         Geçen ay ilk defa saçlarını kestik. Çok uzamıştı üstelik yazın sıcağında çok terletiyor ama asıl sebep bir markette kasiyer kızın kız mı erkek mi diye sorması oldu. Delikanlı oğluma en büyük hakarettir bu :D bende bu karışıklığa mahal vermemek adına aldım elime makineyi ve ilk kez tıraş ettim oğlumu. Şimdi çok daha yakışıklı oldu. Kafası bir türlü durmadığı için düz kesme konusunda sıkıntı yaşamadık desem yalan olur. Ama yine de erkek olduğu artık 1 km öteden anlaşılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder