6 Temmuz 2012 Cuma

ÇOK SIKILDIM ÇOK



             Bütün sene yoğun bir şike ve futbol sezonundan sonra şampiyon belli oldu. Ardından başlayan Avrupa şampiyonası gündemi meşgul etti. Her şey iyi güzeldi de. Şimdi ne yapacağız onu bilmiyorum. Bilgisayarı da servise verdim en az iki hafta Fifa12 de oynayamayacağım. Arada transfer haberleri okuyup mutlu oluyorum o kadar. NBA de bitti. Wimbledon’a bakayım desem onda da Nadal elendi izleyecek bir şey kalmadı ki. Bir tek yarı final de Federer’in Dkovkovic’e yenilişini izlemek kaldı. Ağustos ortası gibi başlayacak Londra 12 olimpiyatları var ama onun da her branşı izlenmiyor ki. Mesela 10 bin metre yarışlarını izlemenin nesi eğlenceli son iki turu izle yeter 25 dakika Le Mans 24 yarışları yada Nascar yarışları gibi aynı dairede 30 tur atmanın manası ne. Transferler hakkında bu iyidir şu iyidir demek doğru değil çünkü nice seneler transfer döneminin yıldızı olan takımlar sezon içinde saçma sapan sonuçlar almıştır. Transferler ile ilgili söyleyeceğim tek şey L.A. Lakers adınadır. Yılın en iyi transferini yaptılar ve S.Nash gibi bir süper yıldızı kadrosuna katarak eğer gitmezse Gasol ve Bynum’ın oynayacağı adam gibi bir guarda kavuşturdular.  Önümüz ramazan 2 hafta sonra saat 8 buçukta iftar yapacağız. Sahur saatleri de 3 gibi. Benim gibi sahur yapmadan oruç tutanlardansanız yaklaşık 12’de yediğinizi varsayarsak 20 saat oruçlu geçecek. 

HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR

2 yorum:

  1. Federer tahminin tutmadı. Bilgisayarın nesi var? Hayat sıkıcıysa, neden hayatta olduğunu hatırla. Belki geçer ;)
    Mustafa akyüz

    YanıtlaSil
  2. Federer tahmininde haklısın abi ama kabul edelim herkes için sürpriz oldu. bilgisayar hasta olmuşta servise verdim. hayat sıkıcı demedim ayrıca izleyecek bir spor organizasyonu yok demek istedim. bunalımda değilim yani :D

    YanıtlaSil