8 Aralık 2020 Salı

TAHMİN LİGİ 11. HAFTA SONUÇLARI

 


 
HERKESE MERHABA
 
11. Haftanın sonuçları ile karşınızdayım. Bu haftanın en iyisi 9 puanla ben oldum. Kendimi yine tebrik ediyorum :) Bu sonuçla birlikte genel puan durumunda da hafta liderliğinde de en üst sıraya yerleştim.
 
Haftalardır liderlik koltuğunda ki yerini bırakmayan Haknur bu hafta kötü bir hafta geçirmese de koltuğu "şimdilik" bana devretti. Yol uzun bakalım önümüzde ki haftalarda liderlik kime geçecek.
 
Haftanın diğer bir iyisi ise 8 puan toplayarak ilk 3 sıra ile diğerleri arasında ki makası açan Melik abim oldu.
 
Haftanın diğer iyileri ise 7'şer puan toplayan Onur ve Nezih abi oldu. Geçen haftanın en kötüsü Onur bu hafta topladığı bu bu puanla hem bir basamak yükseldi hem de alt sıra ile mesafesini korudu.
 
Haftanın en kötüsü 11 maçta sadece 4 puan toplayabilen Mesud abim oldu. Daha önce tahminleri zamanında almakta zorlandığım Abim bu aralar herkesten önce yolluyor ancak bu kez de doğru sayıları düştü. Alakası yoktur herhalde ama isterse son saate kadar bekleyebilir :)
 
Son sıranın devamlı sahibi Ahmet ise bu hafta sürpriz sonuç uğruna aldığı riskler tutsa hafta lideri olabilecekken 6 puan gibi fena olmayan bir puan topladı. Bu sonuçla Mesud abim ile arasında ki fark sadece 3 puana kadar düştü. Ah bir de hafta liderliği gelirse herşey yeniden dengelenir.
 
Oyuna katıldığınız için herkese teşekkür ederim. Yeni hafta programını çarşamba günü yollarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder