27 Ekim 2015 Salı

9.HAFTA TAHMİNLERİ


9.HAFTA GERİDE KALDI VE 2.HAFTADAN DEVRALDIĞI LİDERLİĞİ MESUD ABİM BU HAFTA AVERAJLA DA OLSA LİDERLİĞİ DEVRETTİ. A.BİNBAŞI BİR KAÇ HAFTADIR YÜKSELEN FORMUNUN ÖDÜLÜNÜ BÖYLECE ALMIŞ OLDU.
HAFTANIN EN İYİSİ 5'ER PUAN ALAN A.BİNBAŞI, OĞUZ, MELİK ABİM VE ERDİ OLDU. TEBRİK EDER, MANCHESTER MAÇINDAN DOLAYI TEKRAR ÖZÜR DİLERİM.
HAFTANIN KÖTÜSÜ İSE KÖTÜ GİDİŞİ SÜRDÜREN NEZİH ABİ VE ONUR OLDU. SADECE 2 PUAN ALABİLDİLER.
10. HAFTA SEÇİMLER DOLAYISIYLA HAFTA İÇİ OYNANACAK TAHMİNLERİ YOLLAMAYI UNUTMAYALIM.

5 yorum:

  1. Birkaç haftadır ha gitti ha gidecek dediğim liderlik sonunda kardeşim Ahmet'e averajla da olsa gitti. Artık liderlik stresi Ahmet'e olacak. Eminim tahminlerini verirken iki kere düşünmeye başlayacaktır. Ahmet' e benden 1 az bilmesi kaydıyla başarılar diliyorum:) Mümin'im senide yukarılara bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Milletin tahminlerine bakmayacağım diye kasmaktan kendi tahminlerime odaklanamadım. ama bundan sonra Nezih abinin tahminlerini kendime örnek alacağım :D

    YanıtlaSil
  3. A.Binbaşı lider haa. Gözlerim bu günleri de mi görecekti Allah'ım.

    Bak beyim, sana iki çift lafım var. koskoca adamsın. paran var, pulun var, her seyin var. binlerce kişi calışıyor emrinde. yakışır mı sana ekmekle oynamak? yakışır mı bunca günahsızı, tahminciyi, karda kışta sokağa atmak, aç bırakmak? ama nasıl yakışmasın! sen değil misin bana bile acımayan, bir damlacık saadeti çok gören. anlamıyor musun beyim, bu çocuklar birbirini seviyor. ama ben boşuna konuşuyorum. sevgiyi tanımayan adama, sevgiyi öğretmeye çalışıyorum. hıh, sen, büyük patron, milyarder, fabrikalar sahibi Ahmet Binbaşı bey! sen mi büyüksün? hayır, ben büyüğüm! ben, Haknur usta! sen benim yanımda bir hiçsin, anlıyor musun, bir hiç! gözümde pul kadar bile değerin yok. ama şunu iyi bil, ne tahminlerime ne de sonuçlarıma hiçbir şey yapamayacaksın. yıkamayacaksın, dağıtamayacaksın, mağlup edemeyeceksin bizi. çünkü biz birbirimizr parayla pulla değil, sevgiyle bağlıyız. bizler birbirimizi seviyoruz. biz bir aileyiz. biz güzel bir aileyiz. bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun? dokunma artık aileme! dokunma tahminlerime! dokunma ! dokunma ! eğer onların kılına zarar gelirse, ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş olan ben, Haknur usta, hiç düşünmeden çeker vururum seni! anlıyor musun, vururum ve dönüp arkama bakmam bile!

    YanıtlaSil
  4. Eyw saol Mesut abi :) averajla birincilikten çok hem memleketim siirt plaka kodunu yakalaladığıma hemde ilk 4 sırayı Galatasaraylı kardeşlerim ve abimle paşlaştığıma daha çok sevindim :) Haknur bey! beni bu aile şerefi senaryosuna eklediğin ;) ve şahsıma bukadar yazı yazdığınız için teşekkür etmekle birlilte sana en büyük cevabı herşeyden önemli olan doğacak oğluna sağlıklı bir yaşam ile birlikte Yüce mevlamdan analı babalı büyümesini niyaz ederim...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaslar nacizane bir tavsiyem var size....ben herkesle paylaşayım tahminlerimi her karşılaştığım kişiye onlar benim dediklerimin tam tersini oynasın..bakın garantili..iddaa oynayan varsa zengin ederim...ben neyi tahmin edersem tersi çıkıyor.......

    YanıtlaSil