19 Kasım 2015 Perşembe

OYUNUN TADINI KAÇIRIYOR :)

            
           Uzun süredir Basketbol yazamıyorum ama bu takip etmediğim anlamına gelmesin. Yerel lige o kadar bakmasam da Eurolegue ve NBA maçlarını izlerim. genel bir değerlendirme yazmayı düşünüyorum ama ona fırsat bulana kadar bu adamı izledikçe dayanamadım kısa bir şeyler karalamak istedim.
        Sezon yeni başladı ve henüz en çok maç yapan takım 14 maç yaptı. tablodan da anlaşılacağı üzere ligin lideri bu adamın önderliğini yaptığı son şampiyon Golden State, henüz yenilgi yüzü görmeyen takım 12 galibiyetle kulüp rekorunu çoktan kırdılar bile. gözlerini NBA rekoruna diktiler.
adamımız Stephen CURRY'NİN istatistikleri ise onu sayı krallığında zirveye yerleştirdi.
         
       Geçen sene MVP ödülünü de kazanan Curry bu sezona artık ayıp oluyor derecesinde iyi başladı. şut çıkarması için yarım saniyelik bir boşluk bile yeterli olan Curry'yi durdurabileni geçtim kötü günü olmasa yavaşlatabilen bile henüz çıkmadı. göze inanılmaz hoş gelen stili ile izleyenlere sempatik gelen Curry çok küçük yaştan bu yana parkelerde. Babası da NBA oyuncusu olan Stephen ligin en iyi oyuncusu konumunda. Geçen sene Clevland'ı finalde yenerken kızıyla verdiği basın toplantıları herkesi gülümsetti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder