10 Haziran 2014 Salı

F GRUBU



ARJANTİN
Benim dünya üzerinde futbol oyununu en çok sevdiğim ülkedir Arjantin. Takım oyunu zayıf olsa da bence dünyanın en yetenekli futbolcusu Messi’ye sahip olması onları doğal favori yapıyor. Çok yetenekli hücum hattı nedeniyle yarı final adayım olan Arjantin’in şampiyon olması beklenmese de bir sürpriz yapabilir. Grubu lider olarak bitirmesini bekliyorum.
BOSNA HERSEK
Müslüman olması ve insanlarının bize çok uygun mizaçlı olması nedeniyle Türk insanının doğal taraftarı olduğu Bosna, başarılı bir eleme grubu geçirerek Dünya Kupasına doğrudan katılmaya hak kazanmıştır. Büyük bir başarıya imza atarak grubu 2. Bitireceğini ancak daha sonra ikinci turda elenmesini bekliyorum. Belki eşleşme şansıyla çeyrek final yapabilir(inşallah)
İRAN
Dünya kupasına renk katacağını düşündüğüm ama kupanın en zayıf takımlarından olan İran’ın, maç içinde heyecan verecek skor bulsa da  sonunu getiremeyeceğini düşünüyorum. Bence grubu 4. olarak puansız tamamlayacaklardır.
NİJERYA
Afrika’nın bence en güçlü takımı olan Nijerya, bireysel futbol merakı nedeniyle gruptan çıkma konusunda Bosna’nın bir adım gerisindedir.  Gruptan çıkabilirse büyük başarı olur. Tahminim grubu 3. sırada bitireceğidir.

GRUP TAHMİNİM

1)      ARJANTİN    7 PUAN
2)      BOSNA       5 PUAN
3)      NİJERYA     4 PUAN
4)      İRAN           0 PUAN
 MESUD AKYÜZ
KONUK YAZAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder