4 Aralık 2015 Cuma

14.HAFTA PROGRAMI

AÇIKLAMALARI MAÇTAN SONRA YAZARIM SÖYLENECEK LAF ÇOK
ONCELIKLE TAHMİN VERMEYI UNUTAN YADA IMKANSIZLIKTAN VEREMEYEN ARKADAŞLAR ICIN BIR SEYLER DUSUNUYORUM AMA ACIKLAMAK ICIN ZAMANINI BEKLEYECEGIM
HAFTANIN SURPRIZ IHTIMALLERI ISE ŞÖYLE
KAYSERI BESIKTAS MACI BERABERE BITERSE ONUR.
BASAKSEHIR G.BIRLIGI MACI BERABERE ONUR, G.BIRLIGI KAZANIRSA SAFA,
G.ANTEP F.BAHCE MACI BERABERE BITERSE MESUD ABIM.
MERSIN RIZE MACINI MERSIN KAZANIRSA MUMIN.
SURPRIZ BILEREK 3 PUAN KAZANACAKTIR
CEZA AÇIKLAMASI: CUMA GÜNÜ TAHMİN VERME SAATİNİ GEÇİREN HATTA BEN UYARMASAM AKLINA BİLE GELMEYECEK ARKADAŞLARA İSTEMESEM DE BİR CEZA VERMEM GEREKİYOR.
DAHA ÖNCE GEÇ VERMESİNDEN DOLAYI TAHMİNLERİNİ ALMADIĞIM SAFA ARKADAŞIMIZA HAKSIZLIK YAPMAMAK İÇİN BU HAFTA TAHMİNLERİNİ GEÇ YOLLAYAN A.BİNBAŞI, HAKAN, MESUD ABİM'İN 1 PUANINI SİLİYORUM. TRABZON -ESKİŞEHİR MAÇI İÇİN TAHMİN VERMEYEN YANİ TAHMİNİNİ EKSİK YOLLAYAN SAFA'NIN DA O MAÇTA Kİ TAHMİNİNİ SİLİYORUM. BU DURUMDA BUGÜN Kİ MAÇI ESKİŞEHİR KAZANIRSA ONUR'UN TAHMİNİ SÜRPRİZ KABUL EDİLECEKTİR.

3 yorum:

  1. ÜZERİMİZE OYNANAN OYUNLARIN FARKINDAYIZ..

    YanıtlaSil
  2. Haklısın kardeşim. Benim de aklımdan geçen ceza buydu hatta tekrarı halinde katlanarak devam etsin. mesela 2. defa unutandan 2 puan 3 defa unutandan 3 puan silinsin. 3 puan sınır olsun tekrar eden haftalarda 3 puan silinmeye devam etsin. Bu kadar uğraşıyorsun suç bizde 2 dk ayırıp tahminleri göndermemiz gerekiyor. selam ve dua ile kolay gelsin. Ahmet cim seninde onunu kimse kesemez arkandayım.:)))

    YanıtlaSil
  3. Haklısın abi. şeriatın kestiği parmak acıtmaz. Yalnız bizim yönetimde hamzaoğlu'nun arkasındaydı güme gitti sana güveniyorum :))

    YanıtlaSil