17 Ekim 2014 Cuma

YARIN GÜNLERDEN DERBİ



Yarın günlerden “DERBİ”  belki de Türk futbolu adına elimizde kalan değerli birkaç şeyden biri…
İçini futbol harici o kadar çirkin ve boş şeyle doldurduk ki; ne yazık futbola yer kalmadı. Son yıllarda belki de son 10 yıldır içinde futbol olan Galatasaray – Fenerbahçe maçı izlememişizdir. Kavgalar, taraftar olayları, hakem hataları, çıkan kartlar verilmeyen penaltı vs.. Yarınki derbiden sonra bakalım hangilerini  konuşacağız belki de hepsi olacak kim bilir. Ama şundan eminim futbol ya hiç olmayacak yada çok az.
İyi bir Galatasaray taraftarı olarak hiç heyecan vermiyor yarın ki maç. İnanın olası Fenerbahçe galibiyeti bile heyecanlandırmıyor beni.  Bu sene iyice soğudum futbol izlemekten ve konuşmaktan sağ olsun Türk futbolunu idare edenler. Ülke futbolunun üzerine sinen ölü toprağı ne zaman silkelenir bilmem ama çok yakın zamanda böyle bir başkaldırış beklemiyorum.
Hadi zorda olsa biraz maça dair futbol konuşalım.
Galatasaray açısından kazanılması gereken ama en kötü berabere biterse de çok sıkıntı olamayacak bir maç. Kazanılırsa yeni gelen başkana hoş geldin denilecek, Dortmund maçı öncesi moral olacak taraftarı biraz olsun harekete geçirecek bir heyecan oluşturulabilir. Ama çok ümidim yok.
Fenerbahçe’nin sezonu açık ara önde götüreceği tahmin edilirken, lige vasat bir başlangıç yapmış olması bu maça biraz tedirgin gelmelerine neden olacaktır. İsmail Kartal’ın tecrübesizliği ve takım üstünde otoritesini kuramadığını da düşünürsek beraberlik Fenerbahçe için kötü sonuç olmaz.  Eğer Fenerbahçe kazanırsa ligde üst üste galibiyetlere başlar ve açık ara yapar gibi geliyor bana… En azından Galatasaray’a.
Son olarak iki takım içinde can yakmayacak olan “BERABERLİK”  kuvvetle muhtemel sonuçtur. Skor tahminim 0-0'dır.
KONUK YAZAR
MESUD AKYÜZ

1 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş abim ellerine sağlık keşke daha uzun olsaydı. ama futboldan bu kadar umutsuz bir yazıyı ne kadar uzatabilirsin ki. maç için benim görüşümde benzer ancak beraberliğin Galatasaray'ı az daha fazla üzeceğini düşünüyorum. fenerbahçe için ise ne söylense az. başkan takımı öyle bir noktaya taşıdı artık ne yorum yazsak boş.

    YanıtlaSil